Dagcursus

Leren surfen in één dag. De basisbeginselen van het surfen leert u in een dagcursus, surfmateriaal wordt door de vereniging beschikbaar gesteld.

De data van de cursussen kunt u vinden in onze kalender en duren van 09:00 uur tot 16:00 uur (de lunch wordt door ons verzorgd).

Zelf mee te nemen: handdoek en zwembroek of badpak
Kosten: 120 euro

Men is dan voor de rest van het seizoen aspirant-lid (tenzij men uitdrukkelijk aangeeft niet lid te willen worden) en kan deelnemen aan de woensdagavond trainingen met materiaal van de vereniging. In het daarop volgende jaar wordt men dan gewoon (jeugd) lid, tenzij men aangeeft daar geen prijs op te stellen. Men dient dan zelf voor eigen surfmateriaal te zorgen.

Meer informatie
Voor meer informatie kunt u mailen naar info@wsvzegerplas.nl, of kom gezellig een keertje langs als de club open is.

Betaling: Dient (contant of pin) te geschieden vóór aanvang van de cursus bij de cursusleider op de cursusdag.